top of page
חיפוש
  • dzrihenmcc

הקשר בין עיצוב מכולת והגדלת מכירות

עודכן: 22 באוג׳ 2021

אם החלטת לפתוח עסק חדש של מכולת שכונתית באזור מרכזי בעיר מגוריך, או שהחלטת להשקיע ברכישה ושדרוג של חנות מכולת קיימת – חשוב לדעת כי קיימת חשיבות גדולה לתהליכי התכנון והעיצוב של העסק החדש שלך. לפתיחה של מכולת יש פוטנציאל הצלחה גדול, בהנחה כי מבצעים הערכה מקצועית איכותית לכל ההיבטים של עסק מתחום זה כמו המטרות של המקום, היתרונות, והפיכת החסרונות לפתרונות יעילים.



עיצוב מכולות: החשיבות של עיצוב מכולת


כמו כל שטח מסחרי המשרת לקוחות שונים, גם מכולת שכונתית דורשת עיצוב מותאם ומקצועי. מכיוון שמכולת ממוקמת לרוב בתוך שכונת מגורים, מדובר על חלל קטן יחסית לעומת סופרמרקטים גדולים ולכן יש לבצע תכנון אפקטיבי ויעיל של חלוקת החלל כך שמצד אחד היא תהיה נוחה, אך גם תכלול את מירב המוצרים שהלקוחות מחפשים וזקוקים להם.


כדי שהלקוחות ימשיכו להגיע אל המכולת השכונתית, וכך יהפכו להיות לקוחות קבועים של המקום, יש לשים בראש ובראשונה את חוויית הקנייה שלהם במקום. מכולות שכונתיות יש בשפע בערים מרכזיות, כך שההעדפה של הלקוחות להגיע אל המכולת השכונתית של העסק שלך ולא אל המתחרה, תלויה בעיקר בנוחות הקנייה שלהם יחד עם היצע מוצרים גדול.


מהו היתרון המרכזי של מכולת על פני רשתות סופרמרקט


בכל אזור ועיר בארץ יש כמה חנויות סופרמרקטים גדולות השייכות לרשתות ענק. בשונה מחנויות כאלו, מכולות ממוקמות בתוך שכונות מגורים ולא מצריכות נסיעה ברכב כדי לבצע קניית מצרכים לבית. בגלל הקירבה של המכולת אל הדיירים, כך באופן טבעי נוצר חיבור וקשר אישי בין בעל המכולת ללקוחות המבקרים בה וחוויית הקנייה שלהם הופכת להיות נעימה יותר.


כדי שהמכולת תהיה מלכתחילה מזמינה ונעימה עבור הלקוחות והדיירים מתגוררים בסביבתה, יש לשים דגש מרכזי על הצורך של אותם לקוחות נוסף על השירות האישי שניתן לכל לקוח שמגיע. המכולות משמשות את הלקוחות לקניית מצרכים משלימים לבית, ולכן אותם מצרכים מבוקשים צריכים להיות נגישים עבורם בחלל המכולת להעצמת חוויית הקנייה שלהם במקום.


עיצוב מכולת מקצועי להגדלת המכירות


עיצוב ותכנון מכולת באופן מקצועי, היינו המפתח להגדלת המכירות וכך להצלחת העסק. השילוב של עיצוב מזמין ונעים לחוויית קנייה טובה, יחד עם הצבת מוצרים במקומות אטרקטיביים ומושכים הם אלו שיוכלו להניב רווחים לעסק.


עיצוב מכולות מקצועי מצריך להבין את אופי קהל הלקוחות שנמצא באזור, אילו מוצרים הם מחפשים, אילו דברים יעניקו להם חוויית קנייה נעימה - וכך לממש את המטרות המרכזיות של עיצוב המכולת. יריב בן אהרון, מתכנן ומעצב מכולות וחנויות נוחות, ידאג לממש את הפוטנציאל הגלום במכולת שלך. יחד עם ניסיון של עשרים שנה בתחום המסחר הקמעונאי, הבנת צרכי הלקוחות וידע מקצועי ומקיף בתחום עיצוב שטחי מסחר - תוכל לקבל פתרונות יעילים לרווחיות העסק.

399 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page