top of page

עיצוב קיוסקים

מדוע צריך מעצב ומתכנן חנויות מזון בהקמה של קיוסק?

תכנון של קיוסק ותכנון מחייב הבנה עמוקה באופי הקהל ובתהליכי הקניה - כל זאת בעסק המשתרע על שטח קטן ומכיל מגוון מוצרים רחב. וכאן, מתכנן ומעצב חנויות מזון נכנס לתמונה.

תכנון ועיצוב קיוסקים - כך תעשה זאת נכון

עיצוב קיוסקים מתחיל בתכנון פלנוגרמה חכמה ויעילה, המגדירה את המגוון הנכון והמתאים ביותר לאופי הלקוחות ולמיקום הגיאוגרפי של החנות.

התוכנית תתייחס למרכיבים הבאים, תוך התחשבות במגבלות המקום:

  • סביבת קופה בולטת ומושכת שתכלול בין היתר מוצרי עישון, סיגריות, ניירות גלגול, מצתים, צרכי עישון שונים, משקאות חריפים ומוצרי אימפולס, כגון: חטיפים מתוקים, חטיפי אנרגיה, מסטיקים, שוקולדים וכו'

  • מיקום מיטבי של מקרר חלבייה גדול המכיל שתייה קרה, בירות ומוצרי חלב בסיסיים.

  • מקרר "אמבטיה" לגלידות אישיות בחזית החנות.

  • יצירת מחלקות של משפחות מוצרים שקיימות בכל מכולת וסופר בכמויות מצומצמות ושילוב מוצרים ומותגים מוכרים ומובילי שוק.

  • בחנויות נוחות במיקומים אסטרטגיים: שילוב מחלקות קטנות של פרי וירק ומקרר ירקנייה.

תכנון ועיצוב קיוסקים - את התוצאות תרגיש בקופה

תכנון מקצועי של קיוסק, יכלול את המגוון הנדרש ע"י קהל הלקוחות ויציג אותו באופן בולט, אסתטי ומסודר, תוך הדגשת השפע - ללא תחושת העומס שפוגעת במראה החנות.

כך לקוחותיך ייהנו מחוויית קנייה מושלמת ואילו אתה תיהנה מפדיון גבוה יותר ומרווחיות גבוהה.

הצטרף לבעלי חנויות המזון שנהנים מעסק יעיל ורווחי יותר,

בזכות העיצוב והתכנון המקצועי של יריב בן אהרון

bottom of page