top of page
חיפוש
  • dzrihenmcc

עיצוב חנויות נוחות, העיקר שירגישו בנוח

עודכן: 22 באוג׳ 2021

חנויות נוחות הן אותם חנויות שנמצאת "על הדרך" ברוב המקרים. בשונה מחנויות סופרמרקט, הביקור בחנויות הנוחות אינו דבר מתוכנן וידוע מראש בקרב הצרכנים.


חנויות הנוחות הפופולריות ביותר הן החנויות שנמצאות בסמוך לתחנות דלק ונקודות עצירה במהלך הנסיעה, כך שנוסף על הצורך של מילוי דלק ברכב – הצרכן ירגיש צורך גם להיכנס אל חנות הנוחות, ולרכוש מוצר אחד או יותר כדי להתרענן או להמשיך את הנסיעה בכיף.


עיצוב חנויות נוחות – כיצד עושים זאת נכון


מכיוון שחנויות הנוחות הן דבר מזדמן לרוב, קיים צורך להעניק לאותן חנויות קונספט עיצובי מוגדר ובעיקר מזמין. עיצוב חנות נוחות נשען בעיקר על הצורך של הלקוח, למרות שמדובר בצורך שאינו מתוכנן ברוב הפעמים.

כדי שחנות הנוחות תהיה אפקטיבית עבור הלקוח שמבקר בה, חשוב לבצע תכנון מקדים מקצועי לכל שטח החנות, כך שלמרות הגודל הקטן של החלל, ניתן יהיה לנצל באופן המקסימלי והטוב ביותר את כל שטח המקום למשיכת הלקוחות המזדמנים לרכישת מוצרים שונים דווקא מתוך דחף ולא כצורך.


בעזרת עיצוב חנויות נוחות, אנו שמים את הלקוח במרכז


כמו בכל תחום המסחר הקמעונאי, גם במהלך תכנון חנות נוחות, עיצוב קיוסק או פיצוצייה חשוב לשים את הצורך של הלקוח במרכז. אם מדובר על לקוח מזדמן שזוהי הפעם הראשונה בה הוא מבקר בחנות, אנו נרצה שהוא יצליח להתמצא במקום בקלות ובנוחות כדי שחוויית הקנייה שלו תהיה טובה – וכך היא תגרום לו גם לרכוש מוצרים נוספים אותם הוא לא תכנן מראש.


אם מדובר על חנות נוחות שממוקמת בסמוך ליישוב המרוחק מעיר מרכזית, יש לקחת דבר זה בחשבון ולהוסיף לחנות מוצרים שיכולים להיות שימושיים עבור הלקוחות שמתגוררים ביישוב זה. כך במקום שהם ייסעו לבצע קניות בעיר המרוחקת מהם, הם יעדיפו לבצע אותן בחנות הנוחות הקרובה לביתם.



עיצוב פיצוציה - עיצוב כהשקעה שמגדילה מכירות


פיצוציות הן חנויות קטנות בעלות שטח מסחרי קטן הממוקמות באזורים מרכזיים בעיר. המטרה העיקרית של פיצוצייה היא להעניק שירות מכירת מוצרים ללקוחות מזדמנים שעוברים ברחוב, או לשמש כחנות נוחות עבור דיירים המתגוררים בסביבתה.


מכיוון שמדובר בשטח חנות קטן במיוחד, לעומת שטח חנויות אחרות בתחום המסחר, יש לבצע תכנון יעיל ומקצועי של החנות ולעצב את המקום בהתאם. חלק מהדברים הנמכרים ביותר בפיצוציות הם סיגריות, שתייה, ארטיקים ועוד. כדי שאותו שטח מסחרי קטן יצליח להניב רווחים יפים מהמקום, חשוב להתמקד בעיצוב נכון של הפיצוצייה לצורך הגדלת המכירות.


העיצוב צריך לקחת בחשבון את כלל הרצונות והצרכים של הלקוח שמבקר במקום, וגם לדחוף אותו לרכוש מוצרים נוספים שאותם הוא לא תכנן לרכוש. בעזרת תכנון מקצועי ונכון של יריב בן אהרון, תוכלו לנצל את המקסימום מחנות הנוחות שלכם וגם להגדיל את רווחיות והצלחת המקום.

345 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page