top of page
חיפוש
  • dzrihenmcc

עיצוב מינימרקטים: דגשים ויתרונות

עודכן: 23 באוג׳ 2021

עיצוב מינימרקטים: דגשים ויתרונות

אם אתם פותחים בקרוב מינימרקט, או שאתם עומדים לשפץ חנות מזון קיימת, חשוב שתדעו כי עיצוב מינימרקטים לדוגמה הוא השלב הראשון בתהליך. שלב זה, הוא מהחשובים ביותר, משתלם מאוד וגורם להחזר השקעה בזמן קצר מאוד.


בין אם זה עיצוב חנויות נוחות או מינימרקט, מטרת תכנון ועיצוב של חנות היא להשתמש בחלל החנות בצורה המיטבית, לאפשר ללקוח התמצאות נוחה בחנות, לייצר עבורו מסלול קניה ע"מ שיוכל להיחשף לכמה שיותר מוצרים ולמקסם עבורך, הבעלים את פוטנציאל הקניה של הלקוח. תכנון נכון יגרום ללקוח להתהלך בחנות זמן רב יותר, לבצע קניה לא מתוכננת בנוסף למוצרים שתכנן לקנות מלכתחילה, ליהנות מהקניה, ליצור עבורו חווית קניה שבסופו של דבר תהפוך אותו ללקוח קבוע ו\או תשמר את נאמנותו לחנות.


באמצעות עיצוב מינימרקטים באופן מקצועי ויצירת מסלול "הולכת לקוח" מקצועית ונכונה, הלקוחות יתהלכו ברחבי החנות בדרך ובין המחלקות השונות, יזכרו במוצרים נוספים שהם זקוקים להם, או יתפתו לרכוש מוצרים נוספים בשל הנראות והאטרקטיביות שלהם, בין אם באמצעות מבצע במחיר תחרותי או בזכות תצוגה מושכת ומרשימה של המוצר.


כיצד מתרחש תהליך העיצוב?

עיצוב מינימרקט הוא תהליך אשר נדרש עבורו איש מקצוע אשר מכיר חללי מכירה על בוריים, בקיא במחקרי שוק, פסיכולוגיה והתנהגות צרכנית, שולט ברזי המקצוע שמבוססים על ניסיון והצלחות רבות ובעל רגישות מפותחת עם קהלים ואזורי מכירה מגוונים.


במסגרת השלבים הראשונים של העבודה בכל פרויקט, אני לומד את החנות, צופה בלקוחות בעת שהייתם בחנות ולומד ממך את כל הפרטים בכלל מרכיבי החנות. לאחר מכן אני מתאים מגוון פתרונות לשימוש הטוב ביותר בחנות, את הניצול המיטיבי בשטחה, את מיקום המחלקות, הקטגוריות והמתקנים השונים בה וזאת בצורה מקצועית שהיא נגזרת ישירה של תכנון קמעונאי נכון שמטרתו בסופו של דבר לייצר חנות יפה, עם תפקוד תפעולי טוב, מכר גבוה וחווית קניה נעימה ללקוח.


מהם היתרונות של עיצוב מינימרקט?

כאשר אני מעצב מינימרקט, הדברים החשובים ביותר עבורי הם:

יצירת מרחב נכון

כשלקוח נכנס למכולת או למינימרקט ואינו מבין איך להתמצא במרחב החנות וכיצד אפשר למצוא את המוצר שהוא חיפש הפסדת כבעלים מכר ופגמת בשביעות רצון הלקוח. ברגע שיוצרים מרחב מכירה מתוכנן ע"פ עקרונות קמעונאים מקצועיים אפשר להפוך את המרחב לנוח ונגיש יותר עבורך ועבור הלקוחות.


מיקום מחלקות מקצועי

לשם יצירת חנות מצליחה, קיימת חשיבות קריטית למיקום נכון של המחלקות בחנות, הסמיכות שלהם וההשפעה שלהם על מיצוי מקסימלי של מסלול הולכת הלקוח.


עושים סדר בבלגן

אם אתם סובלים מחוסר סדר במרחב, עיצוב מינימרקטים בצורה יעילה יפתור את העומס והדוחק ויוביל לתוצאה של חנות מסודרת יותר, מאורגנת, יפה לעיין ,נעימה ללקוח ובנוסף תקל עליך את התפעול בה באופן משמעותי.


הגדלת רווחים

עמידה בעקרונות עיצוב קמעונאי באופן מקצועי כפי שאני מבצע תיצור חנות עם מחזור מכירה גבוה יותר, רווחיות טובה יותר ולקוחות מרוצים.


לסיכום, כאשר פותחים מכולת, מינימרקט, קיוסק וכדומה, חשוב להיעזר בשירותיי. בעזרת הידע שלי כל חנות תממש את הפוטנציאל העסקי שלה יותר טוב , תנצל את המרחב בה בשלמות, תהייה יותר יפה ויותר מושכת עבור הלקוחות שלך.

292 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page