top of page
חיפוש
  • dzrihenmcc

אתגרים והזדמנויות בעיצוב חנות נוחות

עודכן: 23 באוג׳ 2021


עיצוב חנות נוחות – אתגרים והזדמנויות

ידוע כי להיות בעל עסק זה אתגר . ישנם תשלומי שכירות יקרים, עלויות הסחורה עולות מעת לעת, ארנונה ומיסים גבוהים, משכורות וכו', לכן לא תמיד נותר יותר מידי רווח שיצדיק את קיום בית העסק, או את המשך פעילותה של חנות נוחות.


מלבד זאת, בעלים של חנויות נוחות, מכולות, קיוסקים וכדומה - נאלצים להתמודד עם מתחרים, ולזכות בנאמנות של הלקוח ובשביעות רצונו על מנת שישוב לחנות.


נדרש תמיד להגדיל את כמות הלקוחות שפוקדים את בית העסק, למקסם את פוטנציאל הקניה של אותם לקוחות ולעמוד בסטנדרטים של שירות כך שיהיה אפשר למצות את קהלי היעד של החנות, במקרה של חנות נוחות אלו יכולים להיות לקוחות קבועים שמתגוררים או עובדים בסמוך לחנות ובנוסף להם, אוכלוסיית עוברים ושבים וזאת כמובן בהתאם למיקום העסק.


אז מה עושים כדי לשפר את המצב? עיצוב חנות נוחות בצורה מקצועית, הוא הפתרון!


אחד מהמפתחות הראשונים אשר עושים בסופו של דבר את ההבדל בין חנות מוצלחת אשר ממצה את פוטנציאל המכירה שלה נעוץ בצורך להבין את אופי המקום ע"י פילוח קהל היעד שלה, הבנת הצרכים שלו, התאמת מגוון מוצרים שיתנו לו מענה ובקיצור : יצירת קונספט. לאחר שהוגדר קונספט נבצע עיצוב לחנות הנוחות, ניתן להתמקד ולבנות את כלל המערכים בצורה קלה, נכונה ויעילה. ברגע שבעל עסק מכיר את הלקוחות שלו, את התחרות שקיימת באזור, יודע להיות קשוב לצרכי הלקוח והכי חשוב לתרגם את זה לכדי תכנון ועיצוב מקצועיים בעזרת איש מקצוע מתמחה, הרי שכל הסיכויים יהיו לקבל חנות מצליחה ומוצלחת.


היכנסו ללמוד על עיצוב מכולות>>>


יריב בן אהרון - הדרך להגדלת מכירות, מתחילה כאן.

שמי יריב בן אהרון ואני בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ובוגר לימודי עיצוב פנים בשנקר. את בסיס הניסיון שלי בתכנון מסחרי בעולם הקמעונאות רכשתי בתקופת עבודתי כשכיר בחברות המובילות בתחום (החברה המרכזית ושטראוס עלית) שם מילאת תפקידים מגוונים אשר תרמו לי רבות להבנת התחום מכל הזויות. בשנותיו האחרונות בחברות אלו, מילאתי מגוון תפקידים בניהול מערך השיווק הקמעונאי. תפקידם אלו מהווים את הבסיס שלתורת התכנון והעיצוב הקמעונאי. בשנים האחרונות אני עוסק בעיצוב ותכנון חנויות, מתמחה בחנויות מזון: חנויות נוחות, מכולות וסופרמרקטים.


במידה ואתם פותחים חנות נוחות חדשה או שיש לכם חנות נוחות שנדרש בה ריענון והגדלת רווחים - אני הוא מעצב חנויות הנוחות אשר לו אתם זקוקים.


בעזרת הידע, הניסיון והמקצועיות שלי, אלווה אתכם בתהליך בניית החנות החדשה או בשיפור נראות חנות קיימת. אסייע לייעל את השירות, את התפעול, למכור יותר, להעלות את רמת שביעות הרצון של הלקוח ובסופו של דבר להרוויח יותר כסף. במידה ואתם מעוניינים לדעת כיצד מקימים חנות כמו שצריך או כיצד לשדרג חנות קיימת - צרו קשר עכשיו.

184 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page