top of page
חיפוש
  • dzrihenmcc

חווית קניה טובה ועיצוב סופרמקטים

עודכן: 23 באוג׳ 2021

ביקור בסופרמרקט הוא אחד מהפעולות הבסיסיות והשגרתיות שכל אחד מבצע במהלך השבוע, ולעיתים אף מעבר לכך. כמו כל דבר בעולם העסקי, גם בתחום הסופרמרקטים קיימת תחרות גבוהה בין מספר חברות ומותגים.

כדי להבטיח שהלקוח שבוחר לבקר בסופרמרקט של העסק שלך יתמיד בכך בכל פעם, יש לשים דגש על החלק העיצובי של המקום. עיצוב סופרמרקט הינו דבר חשוב ומרכזי כחלק מאסטרטגיה עסקית נכונה בתחום התכנון הקמעונאי.

עיצוב סופרמרקט: מהי החשיבות של תכנון קמעונאי נכון

כל עסק צריך תכנית עסקית מוגדרת וברורה. משום כך, גם עסקים קמעונאיים מוכרחים לקבל את האפיון והתכנון המיטבי ביותר עבר הצלחת העסק. בתחום הקמעונאי הלקוח הוא זה שנמצא במרכז, ולכן כל חשיבה ותכנון עסקי נכון צריך להיות נוגע אל צרכיו ורווחתו של הלקוח.

עיצוב מיני מרקט דורש ידע מקצועי וזיהוי מקדים לניצול מיטבי של השטח הקמעונאי. תכנון ועיצוב לקוי של שטח קמעונאי יכול לגרור עוגמת נפש, זמן וכסף רב שהתבזבז לחינם מכיוון שמדובר על שטח חנות גדול במיוחד. כדי למנוע את הטעויות האלו, יש לפנות את מעצב קמעונאי המתמחה בתכנון פרקטי ואיכותי.

חלוקת החלל הקמעונאי - היסוד של העיצוב המסחרי

חלל קמעונאי הוא לרוב חלל גדול ומרווח במיוחד, בשונה מחללים מסחריים אחרים כמו חנויות קטנות בעיר, משרדי חברה ועוד. כדי שהלקוח יוכל להתמצא בחלל זה באופן הטוב ביותר, חשוב לבצע עיצוב ותכנון איכותי של כל החלל תוך ניצול אפקטיבי של כל המקום.

חלוקת החלל הקמעונאי צריכה להיות בצורה הגיונית וזורמת על פי החשיבה והצרכים של הלקוחות, כך שמיקום המדפים, מרווח התמרון וההליכה של הלקוחות בין המעברים ומיקום כלל האלמנטים בחלל יהיו הרמוניים ומשתלבים באופן אידאלי ונוח.


לקריאה נוספת על עיצוב סופרמרקטים >>


חוויית הקנייה של הלקוח היא המפתח להצלחה

בסופו של דבר, חוויית הקנייה של הלקוח היא הקובעת את הצלחת העסק. לקוחות מרוצים הם לקוחות חוזרים, ולכן תכנון ועיצוב מקצועי ויעיל של החלל הקמעונאי יבטיח לשמר את אותם לקוחות. חנויות המזון השונות שנמצאות בכל עיר זהות במוצריהן, כך שהבחירה של הלקוח בחנות המועדפת עליו קשורה אך ורק לחוויה שלו מהמקום.

כדי להעצים את חוויית הלקוח במהלך קניותיו בסופרמרקט, יש לתכנן את כל החלל של החנות באופן היררכי ומסודר כך שהוא יוכל למצוא בקלות כל מוצר שהוא מחפש, לתת לו את האפשרות להיתקל במוצרים שאולי הוא שכח וכמובן להגדיל את רווחיות החנות עם מיקום מוצרים אטרקטיביים עבור הלקוח, שיוכלו לגרום לו לבצע קנייה שאותה הוא לא תכנן מראש.

כדי שעיצוב חנויות מזון והסופרמרקט שלכם יצליח להעביר חוויה איכותית ללקוח, מוזמנים לפנות אל יריב בן אהרון. יריב הינו מומחה בתחום העיצוב הקמעונאי, עם ניסיון של עשרים שנה בתחום, כשרון וחוש עיצובי והבנת הרצונות של הלקוחות.

249 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page