top of page

תהליך עיצוב חנות מזון- כך עושים זאת נכון!

תהליך עיצוב חנות מזון נועד לחבר בין המטרות שלך כבעל החנות לבין הצרכים של הלקוחות שלך והוא כולל תוכנית העמדה מפורטת של החנות על כל חלקיה:

  • קביעת המיקום המדויק והאופטימלי של כל אזור, מחלקה וקטגוריית מוצרים בחנות

  • מקסום רצפת המכירה - ניצול מיטבי של שטח החנות על פי כללי התכנון של שטחי מסחר קמעונאיים

  • תכנון מיקום המידוף, המקררים, המקפיאים, החלבייה, הירקנייה, המאפיה ועוד

  • תכנון מיקום העוגנים

  • יצירת מעברים נוחים ותכנון מסלול הולכת לקוח, באופן שיאפשר ללקוחותיך להתמצא בקלות, לעבור על פני כמה שיותר אזורים ומחלקות בחנות ולהכניס יותר מוצרים לעגלה או לסל הקניות

  • תכנון קו הקופה ומוצרי האימפולס, לעידוד קנייה לא מתוכננת

  • תכנון פתרונות לעומסים באזורי הכניסה, היציאה והקופות

  • ליווי בעיצוב מעטפת הקירות מעל גובה המדף, שילוט מעברים, תאורה, חיפויים ועוד

דע בדיוק מה אתה מקבל, עוד לפני שהשקעת שקל בהקמה ובשיפוץ!

בסיום תהליך העיצוב ותכנון חנות המזון, תקבל תמונה ברורה ומוחשית כיצד תיראה החנות שלך. במידת הצורך נבצע שינויים על הנייר, עד שנגיע לתוצאה המבוקשת - עוד לפני שהשקעת שקל בהקמה או בשיפוץ החנות ובלי לבזבז כסף על שינויים בשטח.

והתוצאה: חנות מזון שעובדת בשבילך

  • חנות מסודרת ומאורגנת שנראית מצוין ומתפקדת מעולה

  • ניצול חכם ויעיל של שטח החנות

  • חווית קנייה טובה ללקוחות המאפשר מיצוי פוטנציאל הקנייה ויצירת נאמנות לקנייה חוזרת

  • מקסום מספר פעולות הקופה והגדלת ממוצע הקניה של הלקוח

  • הגדלת הפדיון והרווחיות של העסק

הצטרף לבעלי חנויות המזון שנהנים מעסק יעיל ורווחי יותר,

בזכות העיצוב והתכנון המקצועי של יריב בן אהרון

bottom of page