עיצוב ותכנון חנויות מזון

עיצוב ותכנון - סופרמרקטים | מינימרקטים | מכולות | חנויות נוחות | קיוסקים

מתעניין בעיצוב חנות מזון חדשה? 

מחפש מעצב לחנות מכולת?

עיצוב ותכנון מקצועי הם המפתח להצלחה שלך

Retail Planning

למה לעשות תכנון מסחר קמעונאי

תכנון קמעונאי - הסיבות העיקריות להשקיע ולשכור מעצב סופרמרקט, חנות נוחות או קיוסק הם היכולת לתכנן "על הנייר", לראות איך הדברים עובדים, לשנות, לשפר ורק אחרי שמקבלים בתיאוריה, על גבי התוכניות תמונה ברורה של חנות מסודרת על כל היבטיה, מבצעים תכנון מסחר קמעונאי פעם אחת, כמו שצריך, כאשר אתה שולט מראש על תוצאה הסופית.

תהליך עיצוב חנות

תהליך העיצוב כולל ביצוע תכנית של החנות על כל חלקיה:

  • סידור של החנות והמחלקות, כך שלכל מרכיב בחנות תהיה התייחסות ואת המיקום המדויק שלו.

  • ניצול מיטיבי של כל החנות בהיגיון קמעונאי מקצועי.

  • מיקום המידוף, תכנון קו קופה, מקררים, מקפיאים, חלבייה, ירקניה, לחם וכו'.

  • תכנון מסלול הליכה ללקוח ("הולכת לקוח") כך שהלקוח יוכל להתמצא בחנות בקלות, לעבור על פני כמה שיותר אזורים בחנות ובכך ייחשף למחלקות השונות וייזכר במוצרים שאולי שכח.

  • פתרונות לעומס באזור הכניסה/יציאה וקופות. הגדלת מכר מוצרי אימפס וקניה לא מתוכננת.   

פרוייקטים של תכנון מסחרי ועיצוב קמעונאי

סופר נור - יפו
מדפי אוכל - ממתקים וחטיפים.
ומפדים נמוכים מתחת לעמדת התשלום
בקס מרקט - רמת גן
ארגזי ירקות ופירות מסודרים בכניסה לסופר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

קצת עלי

את בסיס הלימוד של עיצוב קמעונאי, הניסיון, הידע וההצלחות שלי צברתי בבית הספר מספר אחד לקמעונאות שהוא "החברה המרכזית" (קוקה קולה), שם מילאתי על פני שנים רבות תפקידי שטח בנקודות המכירה בכלל הערוצים החל מחנויות נוחות, שוק קר, פרטי ועד רשתות השיווק. 

במסגרת התפקידים הרבים והמגוונים שביצעתי שם התמחיתי בשיווק קמעונאי בדגש על רצפת המכירה, הקטגוריה, שיווק קמעונאי, המוצר והלקוח הסופי.

קופה סופר נור יפו

מדפים גבוהים עם חטיפים ומזון מקדימה מדים נמוכים יותר עם מסך של עמדת תשלום